УМОВИ ДОСТАВКИ

  • Коли придбані мною товари будуть відправлені?

Відповідь: Обробка замовлень складає 1-3 робочих днів. Ваші замовлення будуть доставлені службою доставки Нова Пошта протягом 2-5 робочих днів після відправлення електронною поштою номеру ТТН для відcлідковування посилки, або службою доставки Укрпошта Ваше замовлення буде доставлено протягом 2- 5 робочих днів.

Терміни обробки замовлень можуть змінюватися в залежності від завантаженості служби доставки, у разі відсутності електропостачання та наявності повітряних тривог. Відстежувати статус замовлень можна у розділі «Замовлення». Якщо ви обрали спосіб доставки – Укрпошта, ви можете відстежувати Ваше замовлення на сайті «Укрпошта»

  • Коли моє замовлення буде опрацьовано, якщо я замовив його у вихідні або святкові дні?

Відповідь: Ваше замовлення буде опрацьовано з наступного робочого дня та протягом 1-4 днів після закінчення вихідних або святкових днів.

  • Коли буде відправлено моє замовлення, оформлене під час періоду акції та знижок?

Відповідь: Обробка замовлень під час проведення акцій складає 1-4 дні. Ваші замовлення будуть доставлені службою доставки Нова Пошта протягом 2-5 робочих днів після відправлення електронною поштою номеру ТТН для відслідковування посилки, або службою доставки Укрпошта Ваше замовлення буде доставлено протягом 2 - 5 робочих днів. Терміни обробки замовлень можуть подовжуватися в залежності від завантаженості служби доставки, у разі відсутності електропостачання та наявності повітряних тривог. Відстежувати статус замовлень можна у розділі «Замовлення». Якщо ви обрали спосіб доставки – Укрпошта, ви можете відстежувати Ваше замовлення за на сайті «Укрпошта».

 

  • З якою кур'єрською компанією ви працюєте?

Відповідь: Ваші замовлення доставляються службою доставки Нова Пошта або службою доставки Укрпошта.

 

  • Чи оплачую я за доставку замовлень?

Відповідь: Вартість доставки службою доставки Нова Пошта:
Вартість доставки до відділення служби доставки "Нова Пошта" складає – від 129 грн. Остаточна вартість доставки вказується у видатковій накладній та/або на сайті перед оформленням замовлення.

Вартість доставки кур'єром  служби доставки «Нова Пошта» становить – від 149 грн. Остаточна вартість доставки вказується у видатковій накладній та/або на сайті перед оформленням замовлення.
Вартість доставки до поштомату служби доставки «Нова Пошта» становить –  від 129 грн. Остаточна вартість доставки вказується у видатковій накладній та/або на сайті перед оформленням замовлення.

Безкоштовна доставка Продавцем здійснюється при купівлі товару Покупцем на суму від 1800 грн.

Якщо Ви обираєте спосіб оплати «при отриманні», Ви платите лише суму, вказану у замовленні, без комісії за «післяплату».

При замовленні більше ніж на 15 000 грн, немає можливості обрати доставку на поштомат, оскільки ліміт служби доставки «Нова пошта» з доставки до поштомату лише до 15 000 грн.

 Вартість доставки службою доставки «Укрпошта»:

Доставка до відділення служби доставки "Укрпошта" – від 79 грн.

Доставка кур'єром служби доставки «Укрпошта» – від 99 грн.

  • Чи оплачую я доставку при поверненні товару належної якості?

Відповідь: Так, при поверненні товару належної якості вартість доставки до складу Продавця сплачує Покупець.

Також, Ви можете скористатись послугою - Легке повернення від служби доставки «Нова Пошта». Ви можете ознайомитись з умовами за посиланням -https://www.colins.ua/t/lehge_povernenya . 

 

  • Де я можу відстежувати статус доставки моїх замовлень?

Відповідь: Ви можете переглянути всі свої замовлення на сторінці «Замовлення» в особистому кабінеті покупця на сайті www.colins.ua. Після обробки замовлення Продавцем на Вашу електронну адресу буде відправлено номер ТТН від обраної служби доставки для відслідковування посилки. Якщо ви обрали спосіб доставки – Укрпошта, ви можете відслідковувати Ваше замовлення на сайті «Укрпошта» .

 

  • Що мені робити, якщо я хочу змінити адресу доставки мого замовлення?

Відповідь: Якщо Ваше замовлення, ще не було підтверджено Продавцем, Ви можете зателефонувати нам на гарячу лінію 0800 60 53 26 і повідомити нову адресу. Якщо замовлення вже було підтверджено/відправлено, Ви можете змінити адресу доставки самостійно у додатку служби доставки «Нова Пошта» після відправлення замовлення. Якщо ви обрали службу доставки «Укрпошта» Ви можете змінити адресу доставки самостійно на сайті «Укпошта».

 

  • Що станеться, якщо кур'єр не знайде мене за адресою доставки? (що буде з моєю посилкою, якщо я не встигну/не зможу її забрати)

Відповідь: Якщо Ви обрали кур’єрську доставку – служба доставки доставить Ваше замовлення за вказаною адресою в Замовленні. Якщо Ви недоступні за вказаною адресою для отримання посилки, посилка доставлена не буде. Упродовж 5 днів оператор обраної служби доставки зробить три спроби зв’язатись з Вами для доставки такої посилки, у разі неможливості отримання посилка буде повернута Продавцю.

Якщо Ви обрали доставку на відділення служби доставки «Нова Пошта» або в поштомат служби доставки «Нова Пошта» – посилка буде зберігатись протягом 5 календарних днів з моменту такоїї доставки, а після спливу цього строку буде повернута Продавцю.

Якщо Ви обрали доставку на відділення служби доставки «Укрпошта» – посилка буде зберігатись протягом 7 календарних днів з моменту такої доставки, а після спливу строку зберігання буде повернута Продавцю.

Якщо Ви оплатили замовлення картою на сайті і не змогли отримати посилку у вказаний вище термін, гроші повернуться Вам на картку упродовж 30 днів після отримання посилки складом Продавця.

 

  • Що мені робити, якщо в моєму замовленні відсутні деякі товари або вони не відповідають переліку мого замовлення?

Відповідь: При отриманні посилки від служби доставки обов'язково перевіряйте Ваше замовлення, щоб переконатися, що посилка не відкривалася, що всі товари відповідають Вашому замовленню і вказаним найменуванням у рахунку-фактурі. Ви можете зателефонувати нам на гарячу лінію 0 800 60 53 26, щоб повідомити про будь-які невідповідності замовленню.