logo

ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

 

Умови обміну та повернення товарів, що визначені нижче, застосовуються виключно до товарів, що були придбані в інтернет-магазині за адресою в мережі Інтернет: http://colins.ua/ (надалі – "Інтернет-магазин"), що належить ТОВ "ДЕЛЬТА ТЕКС" та реалізує виключно товари ТМ COLIN’S. На товари, придбані у магазинах роздрібної мережі, умови обміну та повернення, що визначені нижче, не розповсюджуються.

 

Покупець має право вимагати обміну та/або повернення товару у випадках, на умовах та в порядку, передбаченими Законом України "Про захист прав споживачів", з яким можна ознайомитися за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12.

 

Для отримання інформації щодо порядку, умов та можливості обміну товарів, будь-ласка звертайтеся до контакт-центру Інтернет-магазину за телефоном: 0(800)30-53-26.

 

Загальні умови повернення товарів.

 

Повернення товару здійснюється із застосуванням послуг поштового сервісу «Нова Пошта» або інших служб доставки, що надають послуги адресної доставки відправлень, згідно встановлених такими кур’єрськими службами правил доставки та тарифів. Повернення товару, придбаного в Інтернет-магазині, безпосередньо в магазинах роздрібної мережі, особисто за адресою складу або офісу продавця неможливе.

 

Особливості повернення товарів належної якості та неналежної якості викладені нижче.

 

Для повернення товару необхідно не пізніше останнього дня чотирнадцятиденного строку повернення:

 

  1. Упакувати товар таким чином, щоб запобігти його пошкодженню під час транспортування. При поверненні товару належної якості товар упаковується разом з усіма ярликами, бирками тощо.

 

  1. Разом із товаром упакувати розрахунковий документ, виданий разом з таким товаром та заповнену заяву про повернення товару від імені особи, що придбала відповідний товар (бланк заяви про повернення покупець отримує разом із товаром).

Заява про повернення товару має бути повністю заповнена та підписана покупцем. Відсутність будь-якої передбаченої в заяві інформації та/або відсутність розрахункового документу призведе до неможливості повернення коштів, сплачених за товар.

 

  1. Звернутися до "Нова Пошта" або іншої служби доставки та оформити відправлення такого товару від імені особи, що придбала відповідний товар, на ім’я продавця-одержувача:
  • одержувач: ТОВ "ДЕЛЬТА ТЕКС";
  • адреса одержувача: 02000, м. Київ, Харківське шосе, 201-203, корпус 1 АТГ в літ. «У»;
  • телефон одержувача: 0(800)30-53-26.

Невірне або неповне зазначення відомостей про одержувача може призвести до неможливості отримання товару продавцем та повернення коштів, сплачених за такий товар.

 

  1. При поверненні товару належної якості сплатити повну вартість доставки товару продавцю-одержувачу згідно тарифів, встановлених відповідною службою доставки. Товар належної якості не може повертатися продавцю на умовах післяплати послуг доставки такого товару.

У випадку несплати повної вартості послуг доставки товару належної якості або відправки товару на умовах післяплати послуг доставки, такий товар не буде отриманий продавцем, а кошти за товар не будуть повернуті покупцю.

 

Після отримання товару продавцем, проведення його огляду, перевірки стану (зокрема щодо збереження товарного вигляду) та зазначених у заяві про повернення товару обставин (зокрема щодо якості товару) продавець приймає рішення щодо можливості задоволення вимоги покупця про повернення товару.

 

У випадку виявлення продавцем, що Заява про повернення товару заповнена не повністю, неналежним чином, не містить підпису покупця або подана не від імені покупця, така заява вважається не поданою, продавець повідомляє про це покупця, а покупець зобов’язаний повторно подати належним чином оформлену Заяву про повернення товару.

 

У випадку задоволення вимоги продавцем, покупець-відправник товару отримує СМС-повідомлення з підтвердженням прийняття товару продавцем та повернення грошових коштів. Повернення коштів, сплачених за товар, здійснюється після прийняття товару продавцем та задоволення вимоги покупця, що підтверджується повідомленням, направленим покупцеві-відправнику.

 

Повернення коштів здійснюється у безготівковому порядку наступним чином:

 

-         якщо товар було оплачено в готівковому порядку (при його отриманні) – шляхом перерахування ціни товару на банківський (картковий) рахунок покупця, за номером банківської картки, зазначеної покупцем у заяві про повернення товару;

 

-         якщо товар було оплачено в безготівковому порядку – шляхом перерахування ціни товару на банківський (картковий) рахунок, за номером банківської картки з якої надійшли грошові кошти при оплаті товару.

 

У випадку відмови в задоволенні вимоги покупця, збільшення строку розгляду заяви покупця, необхідності встановлення причин втрати якості товару, а також у випадку виникнення інших обставин, що унеможливлюють негайне задоволення вимоги покупця про повернення товару, із покупецем-відправником товару зв’язується представник продавця, який повідомляє про відповідні обставини та рішення продавця за результатами розгляду заяви про повернення.

 

 

Особливості повернення товарів належної якості.

 

Товар належної якості підлягає поверненню у випадках, встановлених законодавством, протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, за умови, що такий товар не використовувався та збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом з проданим товаром.

 

Не підлягають поверненню товари, що визначені чинним законодавством. Із повним переліком таких товарів можна ознайомитися у Додатку № 3 до постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19 березня 1994 року за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/172-94-%D0%BF.

 

Важливо:

 

-         всі витрати, пов'язані з поверненням товару належної якості несе покупець. Вартість доставки (перевезення) товару на склад продавця при його поверненні не відшкодовується продавцем;

 

-         у випадку, якщо після отримання товару на складі продавця буде виявлено, що такий товар не відповідає умовам повернення (зокрема товар перебував у користуванні, відсутні ярлики, бирки тощо), в поверненні такого товару буде відмовлено. У такому випадку товар буде повернуто покупцю шляхом його відправлення із застосуванням послуг поштового сервісу «Нова Пошта». Повернення товару покупцю здійснюватиметься за рахунок покупця на умовах післяплати послуг доставки такого товару.

 

 

Особливості повернення товарів неналежної якості.

 

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, в якому протягом встановленого продавцем гарантійного строку виявлені недоліки. Гарантійний строк на всі товари, що придбаваються в Інтернет-магазині становить 3 (три) місяці з дня отримання такого товару покупцем.

 

Права покупця у випадку придбання товару неналежної якості визначені Законом України "Про захист прав споживачів".

 

Важливо:

 

-         всі витрати, пов'язані з ремонтом, поверненням товару неналежної якості несе продавець. Вартість доставки (перевезення) товару на склад продавця при його поверненні може бути компенсована продавцем разом із поверненням сплачених за товар грошових коштів у випадку зазначення про це покупцем у заяві про повернення та за умови надання покупцем розрахункового документу, що підтверджує оплату послуг доставки (перевезення) товару на склад продавця;

 

-         у випадку, якщо після отримання товару на складі продавця заявлені покупцем недоліки не будуть підтверджені продавцем (зокрема у випадках нормального зносу, виникнення недоліків не з вини продавця тощо), в ремонті, поверненні такого товару буде відмовлено. У такому випадку товар буде повернуто покупцю шляхом його відправлення із застосуванням послуг поштового сервісу «Нова Пошта». Повернення товару покупцю здійснюватиметься за рахунок покупця на умовах післяплати послуг доставки такого товару.

 

VK_112