logo

ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ

Ознайомитися з повними правилами Програми Лояльності

 

ЧАСТО ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ

 

Що мені необхідно зробити, щоб почати отримувати Бали?

Після проходження реєстрації в магазині ви стаєте учасником Програми лояльності і починаєте отримувати бали за покупки.

 

Як мої Бали переводяться в гривні?

Кожен нарахований 1 бал = 1 гривня. Наприклад, нараховані 100 балів будуть переведені на ваш бальний рахунок як 100 гривень.

 

За які категорії товару і скільки балів можна отримати?

Щоденний ліміт нарахування балів - 700 балів.

Відсоток нарахування балів:

Нова колекція - 3% від вартості товару

Акційний товар - 2% від вартості товару

Товар категорії Outlet - 1% від вартості товару

 

Коли на мій рахунок нараховуються бали за покупку і коли я ними зможу скористатися?

Бали нараховуються відразу після пробиття чека. Ви можете скористатися ними при наступеій покупці, в тому числі день в день.

 

Чи можу я отримати бали за товари, які беруть участь в акції?

Бали нараховуються з першої покупки, при оплаті будь-якого товару, включаючи товари зі знижкою, а також товари, на які діє акція (якщо це прописано в умовах акції).

 

Чи можу я витратити всі накопичені бали в одній покупці?

Ви можете витратити бали, сплативши до 70% від вартості покупки.

 

Коли закінчується термін дії балів?

Термін дії балів обмежений. Невикористані бали згорають в кінці календарного року.

 

Якщо я поміняв номер мобільного телефону, бали перераховуються на новий рахунок?

При зміні номера мобільного телефону бали не зберігаються.

 

Для списання балів досить назвати номер телефону?

Необхідно також назвати код-підтвердження, який приходить в SMS при списанні балів.

Ваш мобільний телефон повинен бути при собі і мати змогу приймати SMS.

 

При поверненні товарів, куплених зі списанням або нарахуванням балів, які зміни відбудуться з моїми балами?

При поверненні товару, бали, нараховані на цей товар, списуються, а використані - не повертаються.

 

Чи можу я отримувати і витрачати бали при покупці в інтернет-магазині www.colins.ua?

На даний момент програма нарахування балів діє тільки в роздрібних магазинах. Можливість отримувати та витрачати бали при здійсненні інтернет-покупок з'явиться найближчим часом.

 

Яким чином я можу дізнатися інформацію стосовно залишку балів на моєму балансі?

Дану інформацію можна отримати в магазинах COLIN'S або на сайті www.colins.ua в розділі «Перевірка Балів».

 

Чи можу я об'єднати свої бали з балами своїх близьких / друзів, які зареєстровані в Програмі, і скористатися ними?

Накопичені бали не об'єднуються з іншими рахунками і не переносяться на інші рахунки.

Бальний рахунок є повністю індивідуальним для кожного покупця
VK_112