ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ
Ознайомитися з повними правилами Програми Лояльності
ЧАСТО ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ
Що мені необхідно зробити, щоб почати отримувати Бали?
Після проходження реєстрації в магазині ви стаєте учасником Програми лояльності і починаєте отримувати бали за покупки.
Як мої Бали переводяться в гривні?
Кожен нарахований 1 бал = 1 гривня. Наприклад, нараховані 100 балів будуть переведені на ваш бальний рахунок як 100 гривень.
За які категорії товару і скільки балів можна отримати?
Щоденний ліміт нарахування балів - 300 балів.
Відсоток нарахування балів:
Нова колекція - 3% від вартості товару
Акційний товар - 2% від вартості товару
Товар категорії Outlet - 1% від вартості товару
Коли на мій рахунок нараховуються бали за покупку і коли я ними зможу скористатися?
Бали нараховуються відразу після пробиття чека. Ви можете скористатися ними при наступеій покупці, в тому числі день в день.
Чи можу я отримати бали за товари, які беруть участь в акції?
Бали нараховуються з першої покупки, при оплаті будь-якого товару, включаючи товари зі знижкою, а також товари, на які діє акція (якщо це прописано в умовах акції).
Чи можу я витратити всі накопичені бали в одній покупці?
Ви можете витратити бали, сплативши до 70% від вартості покупки.
Коли закінчується термін дії балів?
Термін дії балів обмежений. Невикористані бали згорають в кінці календарного року.
Якщо я поміняв номер мобільного телефону, бали перераховуються на новий рахунок?
При зміні номера мобільного телефону бали не зберігаються.
Для списання балів досить назвати номер телефону?
Необхідно також назвати код-підтвердження, який приходить в SMS при списанні балів.
Ваш мобільний телефон повинен бути при собі і мати змогу приймати SMS.
При поверненні товарів, куплених зі списанням або нарахуванням балів, які зміни відбудуться з моїми балами?
При поверненні товару, бали, нараховані на цей товар, списуються, а використані - не повертаються.
Чи можу я отримувати і витрачати бали при покупці в інтернет-магазині www.colins.ua?
На даний момент програма нарахування балів діє тільки в роздрібних магазинах. Можливість отримувати та витрачати бали при здійсненні інтернет-покупок з'явиться найближчим часом.
Яким чином я можу дізнатися інформацію стосовно залишку балів на моєму балансі?
Дану інформацію можна отримати в магазинах COLIN'S або на сайті www.colins.ua в розділі «Перевірка Балів».
Чи можу я об'єднати свої бали з балами своїх близьких / друзів, які зареєстровані в Програмі, і скористатися ними?
Накопичені бали не об'єднуються з іншими рахунками і не переносяться на інші рахунки.
Бальний рахунок є повністю індивідуальним для кожного покупця